Літинський опорний заклад
загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1
Літинської селищної ради Вінницької області

НАВІГАЦІЯ
Короткі новини
    29.07.2024
    Звіт керівника закладу за 2023-2024 н.р.

    Звіт керівника закладу за 2023-2024 навчальний рік

     

Наше опитування
Хабарництво в освіті








Освітні ресурси
Головна » метод об'єднання » МО вчителів початкових класів Сьогодні:

Сайт Літинського опорного закладу загальної
середньої освіти І-ІІІ ступенів №1

 

МО вчителів початкових класів

Кафедра вчителів початкових класів

Мета школи І ступеня:

   Поетапне впроваджен­ня Державного стандарту початкової загальної освіти на засадах особистісно- зорієнтованого і компетентнісного підходів.

Умови  досягнення мети:

     1. Знати, розуміти, любити.

2. Упроваджувати новітні технології навчання.

3. Оздоровити і духовно зміцнити.

Основні завдання:

     1.   Створити оптимальні умови для впроваджен­ня Державного стандарту початкової загальної    освіти.

      2.   Підготувати молодшого школяра до подаль­шого розвитку, навчання і виховання в основній школі.

3. Підвищувати професійний рівень учителів початкових класів та активізувати творчу профе­сійну активність педагогів.

  Очікувані результати:

       1.  В учнів має сформуватися бажання й уміння вчитися, готовність до здобуття освіти в основній школі            і самоосвіти, ініціативна самостійність, навички співпраці в різних видах діяльності.

       2. Індивідуальний прогрес в основних сферах особистісного розвитку — емоційній, пізнавальній,                           саморегуляційній.

3. Досягнення учнями нових рівнів розвитку на базі засвоєння ними як універсальних способів  дій, так і способів, які є специфічними для вивчення навчальних предметів.

4. Якісне зростання професійної активності педагогів, творчої майстерності, удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності.

5. Створення комфортних психологічних й здоров'язбережувальних умов для учасників навчально-виховного процесу.

      Ми прагнемо, щоб початкова школа стала тим вихідним пунктом, де закладаються першооснови особистості, реалізувала цілі і завдання з виховання випускника початкової ланки, який внутрішньо приймає, ґрунтовно розуміє, духовно творить самого себе, тобто власне «я».

       Успіх розпочатих перетворень залежить від прийняття дієвих, своєчасних управлінських рішень щодо розв'язання низки першочергових завдань; від педагога, який має організувати навчальну діяльність так, щоб учні опанували ефективні інструменти пізнання; від батьків, які мають стати надійними партнерами вчителя та учня.

      З цією метою розроблено проект «Державний стандарт початкової загальної освіти — нова дорога в майбутнє». Для реалізації проекту розроблено План заходів щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти на навчальний рік.

      Перші ж місяці впровадження Державного стандарту засвідчили, що учні в захопленні від можливості вивести нове правило, встановити закономірність, визначити межі свого знання і незнання, знаходити засоби розширення меж відомого та способи розв'язання проблем. Безумовно, у початковій школі кожна дитина має відчути, пе¬режити багато разів успіх у праці, радість спілкування, самоутвердження в різних видах діяльності. Початкова освіта має бути якісною, а початкова школа — успішною.

      Здійснюють навчально-виховний процес 9 педагогів та 4 вихователі, які роблять все для того, щоб кожна дитина отримувала міцні та глибокі знання, розвивалась творчо, почувала себе в школі, як в рідній домівці.

Оновлена програма початкової школи   дивитись/завантажити >>

Освітня програма для початкової школи   дивитись/завантажити >>

Методичні рекомендації до пограми початкової школи   дивитись/завантажити >>

Наказ і нові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів поч. шк.   дивитись/завантажити >>

    Якщо Вам сподобалась ця стаття, поділіться, будь-ласка, нею з друзями