КАФЕДРА ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
ЛІТИНСЬКОЇ СЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №1
Математика завжди вважалась нелегкою наукою, а сьогодні викладати цей предмет особливо важко, оскільки в суспільстві побутує думка, що,мовляв,умієш рахувати гроші – і достатньо. Що може зробити в такій ситуації вчитель? Він повинен, як і в усі часи і за будь-яких реформ, виховувати любов до свого предмета всіма можливими засобами. Для цього часто використовуємо вислови видатних людей: “Найвище призначення математики… - знаходити схований порядок у хаосі, що нас оточує”. (Н.Вінер) “Математику не можна вивчати, спостерігаючи, як це робить сусід!” (А. Нівен)
Методична тема, над якою працює кафедра
«Удосконалення змісту професійної освіти та методики навчання із застосуванням ефективних форм та методів організації навчального процесу.»
Кафедра вчителів математикм працює над проблемою «Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у руслі особистісно орієнтованого навчання.»
Головне завдання кафедри математики
— Головним завданням роботи кафедри математики є постійне підвищення якості навчально-виховного процесу, зростання професійної компетенції кожного учня. А для цього нам необхідно організувати навчально-виховний процес на високому як методичному, так і теоретичному рівні.
— Створювати на уроці об'єктивні умови для нагромадження кожним школярем власного особистісного досвіду.
— Однакове ставлення як до обдарованих дітей, у яких треба вкласти максимум знань, розвинути уміння мислити, “виростити” у них крила, так і до “слабких” учнів, яким треба дати обов'язковий рівень знань.
Навчання спрямовуємо на виховання
— Зацікавити учнів до вивчення математики, показати, що ця наука не є сухою, а, навпаки, змістовна і цікава, допомагає проведення тижня чи декадника математики в школі.
— В нашій школі він проводиться щороку при активній участі учнів.
— Наведемо, наприклад, план проведення такого декадника цього року.