Літинський опорний заклад
загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1
Літинської селищної ради Вінницької області

Для дистанційного
навчання

Перейти на сайт
НАВІГАЦІЯ
Короткі новини
    17.11.2022
    Акція «Добро добром примножується»

    13 листопада весь світ відзначає День Доброти.

Наше опитування
Хабарництво в освіті








Освітні ресурси
Головна » метод об'єднання » МО вчителів історії та правознавства Сьогодні:

Сайт Літинського опорного закладу загальної
середньої освіти І-ІІІ ступенів №1

 

МО вчителів історії та правознавства

Методична проблема шкільного методичного об'єднання вчителів історії, та правознавства:

"Модернізація навчально-виховного процесу з метою підвищення
навчально-пізнавальної, соціальної, комунікативної компетенцій
учнів на уроках історії та права."

У новому навчальному році підходи щодо вивчення історії та правознавства добиратимуться таким чином, щоб стимулювати учнів до вироблення умінь практично застосовувати здобуті знання, а у зміст навчального матеріалу вкладатиметься національний аспект.

Мета методичної роботи:

продовжити ознайомлення зі шляхами впровадження нових освітніх технологій з метою сприяння комунікативної спрямованості уроків та зростанню компетентності учнів.

Пріоритетні напрямки і завдання методичної роботи:

1. Реалізація основних положень особистісно-орієнтованого підходу до навчання та виховання.

2. Реалізація діючих комплексних цільових програм.

3. Впровадження інноваційних технологій навчання як засобу реалізації диференційованого навчання та умови самореалізації учнів.

4. Комунікативне спрямування навчання.

5. Цілеспрямована спільна робота МО і кожного вчителя над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів з географії, історії, природознавства, економіки та права.

6. Сприяння професійному росту вчителів. Підвищення наукового та кваліфікаційного рівня вчителів.

7. Підготовка і проведення шкільних конкурсів і олімпіад, більш ретельна індивідуальна підготовка учнів до участі в олімпіадах, конкурсах різного рівня.

8. Робота над удосконаленням уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня, самореалізації творчої особистості.

9. Удосконалення форм роботи зі здібними та обдарованими учнями, залучаючи до співпраці з МАН більше старшокласників. Приділяти особливу увагу творчості учнів.

10. За програмою педагогічної взаємодії учня й учителя розробити систему заходів з учнями, які мають початковий рівень навчання.

11. Глибоке вивчення проблеми наступності навчання в школі І - ІІІ ступенів, адаптації учнів у школі, перехід на новий зміст навчання учнів 5-х класів.

12. Розвиток геопросторового мислення та вміння логічно викладати свої думки, що співвідносяться з реально пізнаваними об'єктами.

13. Заохочення до самореалізації своїх здібностей, інтересів та життєвих планів засобами історії та права.

14. Вироблення в учнів умінь доречно використовувати набуті знання в різних життєвих ситуаціях.

15. Формування національної свідомості учнів, виховання в молоді поваги до спадщини рідного краю на основі краєзнавчого підходу, усвідомлення цілісного образу свого рідного краю.

ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

засідання МО, круглі столи, аукціони педагогічних ідей, методичні ігри, лекції, практичні засідання, взаємовідвідування, аналіз та самоаналіз уроків та виховних заходів, обговорення новинок методичної та наукової літератури,  підготовка шкільних свят та інших виховних заходів.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ

Паштецький Анатолій Васильович

вчитель історії .

Педагогічний стаж - 37 років.

Методична тема: "***"
Чухрій Олег Арсентійович

вчитель історії та правознавства.

Педагогічний стаж - 25 років.

Методична тема: "Організація самостійної роботи учнів на уроках історії, правознавства"

 Фігура Людмила Василівна

вчитель історії, правознавства, ОБЖ

Педагогічний стаж - 22 років.

Методична тема: "Дидактичні можливості опорних схем для вдосконалення навчання шкільних курсів історії"

 

    Якщо Вам сподобалась ця стаття, поділіться будь-ласка нею з друзями